sobota, 9 marca 2013

VI

Wszystko w środku mi się pomieszało. Nie mogę ogarnąć swoich myśli, swoich pragnień, marzeń. Sama już nie wiem czego chce. Najgorsze są uczucia, których nie pojmuje, czy w ogóle coś czuje? Mam wrażenie jakby była we mnie pustka, tylko pustka, brak uczuć. Nie tęsknie za niczym, za nikim.Nie ma nikogo w mojej głowie, w moim sercu. Nie zależy mi na niczym, nie ma we mnie żadnych emocji. Czuje takie wielkie NIC, a chciała bym czuć cokolwiek! Mam dosyć tej pustki, która ogarnia każdą część mojej duszy, mojego ciała. Już kompletnie nie wiem ze sobą zrobić.




" Chcę móc się czegoś chwycić, lecz w każdej dłoni obok serdecznego palca jest ten drugi, który Cię pierdoli. Zegar tyka, niesie czas do zabicia. Nawet jak nie chce się żyć, bardziej nie chce się zdychać..." 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz